WORKSHOP: Komunikujte s novináři jako profík

WORKSHOP: Komunikujte s novináři jako profík

10. srpen 2017  Jana Poncarová

Naučím vás komunikovat s novináři a napsat tiskovou zprávu, kterou média otisknou. Ukážu vám, jak nastavit obsahovou strategii firmy nebo projektu.

WORKSHOP: Komunikujte s novináři jako profíkWORKSHOP: Komunikujte s novináři jako profík
  • Máte projekt a chcete o něm říct světu?
  • Tápete v obsahové strategii své firmy?
  • Chcete, aby vás novináři milovali (a psali o vás)?
  • Jste živnostník a děláte si své PR sám?
  • Chcete číst v médiích o sobě a ne o konkurenci?

Přihlaste se na workshop!

Workshop proběhne v coworkingovém centru Kulturka ZČU (Sedláčkova 19, Plzeň) ve čtvrtek 9.11. od 9.30 do 17.00 hodin. S přestávkou na občerstvení, které je v ceně.

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Reklama

Čtěte také...

Pište úspěšný blog

Pište úspěšný blog

Dobře, ale jak na to? Každý, kdo začne psát blog, ať už firemní, nebo osobní přece ve skrytu duše touží po tom, aby byl úspěšný. Tady je 9 zásad, které váš sen o čteném blogu promění ve skutečnost.

Jak napsat dobrou tiskovou zprávu?

Jak napsat dobrou tiskovou zprávu?

Dobrá tisková zpráva se pozná snadno: objeví se v médiích. Novinářům každý den přijde několik tiskových zpráv. Ta vaše musí být proto jedinečná, sdělovat podstatné a hlavně – šetřit čas.


Text bez klišé

Text bez klišé

„Já chci prostě říct, že mluví jen v klišé. Znáš to slovo? To je to, co říkají nebo čemu věří lidé, kteří přemýšlejí málo nebo vůbec ne,“ napsal Stephen King.

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

Odvážili jste se udělat ten krok a stát se sami sebou. Podnikáte. Spustili jste webové stránky, zaplatili si reklamu v místním plátku. Radujete se, když zákazník přijde na doporučení. Jenže svět je vrtkavý a na svém PR byste měli pracovat neustále. Stačí drobnosti. Podívejte se na 5 tipů, které fung…