Trendy v copywritingu, které vyšperkují váš web

Trendy v copywritingu, které vyšperkují váš web

13. březen 2017  Jana Poncarová

Letos se budou nosit ponožky v sandálech. Návrháři je ukázali na módních molech. Svůj web ale oblečte do modelů, které jsou opravdu sexy. Ukážu vám 6 trendů v copywritingu, které v roce 2017 vyšperkují váš web.

Trendy v copywritingu, které vyšperkují váš webTrendy v copywritingu, které vyšperkují váš web

SEO textům zvoní hrana

Je to úleva. SEO se změnilo a textu naducanému klíčovými slovy zvoní hrana. Roboti, kteří třídí texty ve vyhledávání, se pořád víc chovají jako lidi. Zajímají je texty se smysluplným obsahem. Buďte kreativní a pište pro své čtenáře. Servírujte jim přesně ty informace, které potřebují.

Tvořte obsah pro čtenáře

Jděte rovnou k věci. Píšete článek o jarní módě? Čtenáře budou zajímat fotky a popisky k nim. Google už rozlišuje mezi tím, jestli chce čtenář opravdu číst (vyhledává článek o životě Coco Chanel) nebo potřebuje rychlou informaci doplněnou obrázkem (zajímá se o trendy v jarních kabátech).

Pište minimalisticky

Minimalismus je žhavým trendem v copywritingu. Buďte v textu jasní, struční, výstižní. Neplácejte slovy tam, kde nemusíte.

Bavte sebe i čtenáře

Humor okoření váš text. Lidé si ho lépe zapamatují. Lehký vtip, odlehčené copy a nadhled je přesně tím, co českému copywritingu pořád chybí. Pište prodejní texty s vtipem a vaši čtenáři vás budou milovat.

Říkejte pravdu

Prý žijeme v post-faktuální (post-truth) době. Ale některé značky sází na otevřenost a upřímnost. Takže zatímco ve zpravodajství frčí hoaxy, reklama se o krok přiblížila k transparentnosti. A to je dobře.

Myslete na čtenáře

Všude. Na každé stránce svého webu. I na té, o níž si myslíte, že se jim nikdy nezobrazí. Chybové hlášky na stránce 404 nechť jsou veselé. Nekopírujte je, buďte originální.

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Reklama

Čtěte také...

Pět copy triků, které vyšperkují váš web

Pět copy triků, které vyšperkují váš web

Umění dobrého textu se skrývá v detailech. Tady je 5 triků, jimiž se řídí vypsaní copíci.

Obsahový marketing je trendy. Kdy vám pomůže?

Obsahový marketing je trendy. Kdy vám pomůže?

Vyprávění příběhů je módní. Obsahový marketing jakbysmet. Jak vám pomůže při podnikání? A co vše takový dobrý obsah obnáší?


Napište titulek, který prodá váš článek

Napište titulek, který prodá váš článek

Vymyslet titulek k článku o tom, jak psát titulek je fuška. Včera jsme se na COPY Coffee shodli, že nadpisy jsou dřina. Nejkratší část článku zabere nejvíc času. Profíci stráví na tvorbě dobrého titulku v průměru 30 až 60 minut. V novinách na titulku pracuje celý tým: redaktor, editor, šéfredaktor, …

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

Odvážili jste se udělat ten krok a stát se sami sebou. Podnikáte. Spustili jste webové stránky, zaplatili si reklamu v místním plátku. Radujete se, když zákazník přijde na doporučení. Jenže svět je vrtkavý a na svém PR byste měli pracovat neustále. Stačí drobnosti. Podívejte se na 5 tipů, které fung…