Trendy v copywritingu, které vyšperkují váš web

Trendy v copywritingu, které vyšperkují váš web

13. březen 2017  Jana Poncarová

Letos se budou nosit ponožky v sandálech. Návrháři je ukázali na módních molech. Svůj web ale oblečte do modelů, které jsou opravdu sexy. Ukážu vám 6 trendů v copywritingu, které v roce 2017 vyšperkují váš web.

Trendy v copywritingu, které vyšperkují váš webTrendy v copywritingu, které vyšperkují váš web

SEO textům zvoní hrana

Je to úleva. SEO se změnilo a textu naducanému klíčovými slovy zvoní hrana. Roboti, kteří třídí texty ve vyhledávání, se pořád víc chovají jako lidi. Zajímají je texty se smysluplným obsahem. Buďte kreativní a pište pro své čtenáře. Servírujte jim přesně ty informace, které potřebují.

Tvořte obsah pro čtenáře

Jděte rovnou k věci. Píšete článek o jarní módě? Čtenáře budou zajímat fotky a popisky k nim. Google už rozlišuje mezi tím, jestli chce čtenář opravdu číst (vyhledává článek o životě Coco Chanel) nebo potřebuje rychlou informaci doplněnou obrázkem (zajímá se o trendy v jarních kabátech).

Pište minimalisticky

Minimalismus je žhavým trendem v copywritingu. Buďte v textu jasní, struční, výstižní. Neplácejte slovy tam, kde nemusíte.

Bavte sebe i čtenáře

Humor okoření váš text. Lidé si ho lépe zapamatují. Lehký vtip, odlehčené copy a nadhled je přesně tím, co českému copywritingu pořád chybí. Pište prodejní texty s vtipem a vaši čtenáři vás budou milovat.

Říkejte pravdu

Prý žijeme v post-faktuální (post-truth) době. Ale některé značky sází na otevřenost a upřímnost. Takže zatímco ve zpravodajství frčí hoaxy, reklama se o krok přiblížila k transparentnosti. A to je dobře.

Myslete na čtenáře

Všude. Na každé stránce svého webu. I na té, o níž si myslíte, že se jim nikdy nezobrazí. Chybové hlášky na stránce 404 nechť jsou veselé. Nekopírujte je, buďte originální.

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Reklama

Čtěte také...

Napište titulek, který prodá váš článek

Napište titulek, který prodá váš článek

Vymyslet titulek k článku o tom, jak psát titulek je fuška. Včera jsme se na COPY Coffee shodli, že nadpisy jsou dřina. Nejkratší část článku zabere nejvíc času. Profíci stráví na tvorbě dobrého titulku v průměru 30 až 60 minut. V novinách na titulku pracuje celý tým: redaktor, editor, šéfredaktor, …

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

Odvážili jste se udělat ten krok a stát se sami sebou. Podnikáte. Spustili jste webové stránky, zaplatili si reklamu v místním plátku. Radujete se, když zákazník přijde na doporučení. Jenže svět je vrtkavý a na svém PR byste měli pracovat neustále. Stačí drobnosti. Podívejte se na 5 tipů, které fung…


Obsahový marketing je trendy. Kdy vám pomůže?

Obsahový marketing je trendy. Kdy vám pomůže?

Vyprávění příběhů je módní. Obsahový marketing jakbysmet. Jak vám pomůže při podnikání? A co vše takový dobrý obsah obnáší?

Kurz copywritingu v Plzni

Kurz copywritingu v Plzni

Kurz copywritingu a psaní textů pro web je konečně v Plzni.