Dobrý popisek pro e-shop zvýší vaše prodeje

Dobrý popisek pro e-shop zvýší vaše prodeje

21. září 2016  Jana Poncarová

Máte e-shop? Vedle fotky rozhoduje i popisek. Buďte originální. Jak napsat dobrý popisek produktu, abyste ho prodali?

Dobrý popisek pro e-shop zvýší vaše prodejeDobrý popisek pro e-shop zvýší vaše prodeje

Dobrý text je jako šikovný prodavač. Je milý, zdvořilý, nevtíravý. Dokáže odhadnout potřeby zákazníka a nenásilně vyzdvihnout kvality produktu. No jo. Ale jak na to?

Univerzální popisek, špatný popisek

Když zakládáte e-shop, je kolem toho spoustu práce. Kdo by se trápil něčím takovým, jako je vymýšlení popisků. Jenže bez nich to nejde. Když si lidé ve vašem obchodě nepřečtou vše, co k nákupu produktu potřebují, co udělají? Budou informace hledat jinde. To často znamená u konkurence. Proto jim nedávejte důvod, aby odcházeli pryč.

Dejte si pozor na univerzální popisky, které jste dostali od výrobce společně s produktem. Můžete si být jisti, že je mají i ostatní e-shopy. Buďte jiní, odlište se: textem i fotkou. Staňte se na chvíli vaším zákazníkem. Co vás o produktu bude zajímat? Rozhodně jeho parametry, barva, vlastnosti, funkčnosti, co s ním můžete všechno provádět, jak vám pomůže vyřešit problém, proč je pro vás nepostradatelný. Skvělé jsou recenze – lidé je čtou, než produkt objednají. Dejte jim je hned na vaší stránce!

Čtou lidi vůbec ty popisky?

Čtou i nečtou. Univerzální a sterilní popisky lidi nečtou. Buďte proto originální a čtiví. Inspirujte se třeba v internetovém obchodě ZOOT. Ten má popisky velmi dobře zmáknuté. Zkuste jim dát lidský rozměr. Kdybyste se zákazníkem mluvili přímo, taky si s ním poklábosíte a nebudete hovořit jako ouřadové.

Popis do nejmenšího detailu

Že lidi nechtějí dlouhé texty? I to je ošemetné. V prvním odstavci jim řekněte to nejdůležitější. Popisek rozvádějte v dalších odstavcích. Řekněte svým zákazníkům o produktu co nejvíc. Když se vše dozví u vás, nebudou hledat informace jinde.

Všimněte si, že úspěšné e-shopy dnes popisují produkty do nejmenších detailů. A většinou využívají formu příběhu – to je skvělá strategie, která přesně zapadá do konceptu obsahového marketingu.

[Nahoru ↑]


Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Reklama

Čtěte také...

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

PR pro živnostníky: 5 tipů, které fungují téměř zadarmo

Odvážili jste se udělat ten krok a stát se sami sebou. Podnikáte. Spustili jste webové stránky, zaplatili si reklamu v místním plátku. Radujete se, když zákazník přijde na doporučení. Jenže svět je vrtkavý a na svém PR byste měli pracovat neustále. Stačí drobnosti. Podívejte se na 5 tipů, které fung…

Seminář copywritingu pro podnikatele - Plzeň

Seminář copywritingu pro podnikatele - Plzeň

Jak psát firemní webové stránky, aktuality nebo vést firemní blog? Nejen to probereme na semináři pro podnikatele v Plzni.


Děkuju. Píšu proto, že jste.

Reference tvorba článků a copywriting.

Pozvánka: Seminář copywritingu

Pozvánka: Seminář copywritingu

Seminář o copywritingu a prezentaci na internetu proběhne už 24. března. Připravila jsem ho pro vás ve spolupráci s Regionální hospodářskou komorou Plzeňského kraje.